16 Eylül 2011 Cuma

yeni

evet bende geldim nerden başlamalı nasıl yapmalı bilmiyorum yardımlarınızı bekliyorum hanımlar şimdilik herhangi bir yaratıcılık sunamayacağım önce keşif :)
mesajlar yorumlar bekliyorum hem para kazanmak hem yaptıklarımı paylaşmak hem yeni dostluklar kurmayı istiyorum.. çok yoğun iş tempom olsada engel olamıyorum kısa ve öz rock'n roll pin up retro pop art rocker(goth punk nu) esintitileri ama bir yandan pembeler kırmızılar kittyler kekler pastalar (en çokta dekore konuları) ev aksesuarları kıyafetler ...hmmm evet azcık ben dahası yardımlarınızla açığa çıkacak

sevgiler

1 yorum:

  1. hoşgeldin lili mini:) ilk yorumun benden olsun.

    bana attığın mail üzerine sana konuyla ilgili ayrıntılı cevaplar vermeye çalıştım. umarım faydalı olur. yardıma ihtiyacın olduğunda zamanım müsait olduğu sürece her zaman yardım edebilirim. sevgiler:)

    YanıtlaSil